Program 2015

Retail in Detail/FMCG online, 10. 6. 2015, Hotel Boscolo, Prague
8.30 - 9.00 REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ

9.00 - 11.00

A. E-COMMERCE DOBÝVÁ RYCHLOOBRÁTKOVÝ TRH: ANALÝZY, TRENDY, VIZE

Moderace: Barbora Krásná, Partner, Blue Events

Internetová revoluce vypukla na plné obrátky i v českém obchodě s rychloobrátkovým zbožím. Kde se nacházíme, kam směrujeme? A jsme opravdu v obraze? Víme, jak se na radikální změny připravit?

 

 

 

 

 

 

 

 

  • FMCG E-Shopping: Český trh v mezinárodním kontextu
    Zdeněk Skála, Research Director Retail & Shopper, GfK

     

  • E-Commerce: Nové výzvy ke spolupráci mezi obchodem, výrobou a logistikou
    Tomáš Martoch, Business Development Manager, GS1

  • Trendy internetového prodeje potravin – pohled No 1 globálního hráče
    Peter Koubek, E-Commerce Manager, Tesco Stores CR

  • Jak vidím perspektivy vývoje E-Commerce a co očekávám od e-Retailerů?
    Petr Krayzel, C&SR E-Commerce Manager, Procter & Gamble

  • E-Commerce a spotřebitel: Jak vytvořit partnerský vztah?
    Iveta Havlová, Strategic Alliances Director, Youstice
11.00 - 11.30 PŘESTÁVKA NA KÁVU A ČAJ

11.30 - 13.00

B. FMCG ONLINE TADY A TEĎ: PŘÍKLADY Z NAŠEHO TRHU

Moderace: Lubomír Mechura, Client Business Partner EE, Nielsen

Internetový prodej potravin a drogerie není science fiction, je tady a už naplno konkuruje kamennému obchodu. Pro obchodní řetězce a nezávislý obchod to ale není jen hrozba – je to i příležitost k dalšímu růstu či alespoň udržení dobytých pozic. Pro dodavatele je E-Commerce nový, zajímavý odbytový kanál a také možnost lépe oslovit velmi zajímavé zákazníky. Stačí, jen vědět, jak na to. Poučte se od těch, kteří už vědí.

  • Velkoobchod a internetoví maloobchodnici: snažíme se nabídnout maximální podporu!
    Josef Suchánek, E-Commerce Manager, Makro Cash & Carry ČR

  • Internet a zajímaví zákazníci jsou nejen v Praze
    Miloslav Hlavsa, ředitel, KONZUM, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí

  • FMCG online: Revoluce, evoluce nebo návrat ke kořenům?
    Jaroslav Kuchař, obchodní a provozní ředitel, Kolonial.cz

  • Pozice malých prodejců v novém internetovém retailu
    Martin Župka, spoluzakladatel a Project Developer, Buy-By-Touch 
13.00 - 14.00 PRACOVNÍ OBĚD

 

14.00 - 16.00

C. DISKUSNÍ FÓRUM: Šance a rizika E-Commerce v oblasti rychloobrátkového zboží

Moderace: Ondřej Aust, šéfredaktor, Médiář.cz

Zaznamená online prodej FMCG stejnou explozi jako v nedávné minulosti internetový prodej většiny nepotravin? Nebo zůstane jen výklenkovým podnikáním pro úzce vymezenou klientelu ve velkoměstech? Čeká nás souboj kamenných a internetových obchodů nebo se klíčová bitva odehraje spíše mezi obchodníky prodávajícími pouze v jednom „kanálu“ a těmi, co nabídnou svým zákazníkům své služby všude, kde o to projeví zájem? Jinými slovy: je omni-channel jen vznešená vize nebo budoucí realita obchodu s rychloobrátkovým zbožím? 

Vstupní prezentace:

  • Košík.cz: první zkušenosti z praxe
    Jakub Šulta, zakladatel, Kosik.cz

  • Prodej potravin a ostatní E-Commerce: stejná nebo úplně jiná liga?
    Tomáš Jeřábek, Rohlik.cz

 

Panelová diskuse:

Tomáš Jeřábek, Rohlik.cz
Peter Koubek, E-Commerce Manager, Tesco Stores CR
Tomáš Pokorný, vedoucí obchodní skupiny, KONZUM, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí
Jakub Šulta, zakladatel, Kosik.cz
Jan Vetyška, výkonný ředitel, APEK - Asociace pro elektronickou komerci
Petr Vyhnálek, jednatel, Kolonial.cz
Martin
Župka, spoluzakladatel, Buy-By-Touch

  

Máte nápad, jak konferenci obohatit? Ozvěte se nám.

tým Blue Events

  

KDYBY NĚCO, JSME TU PRO VÁS: Blue Events, Hlubočepská 38c, 152 00 Praha 5, Česká republika | email: info@BlueEvents.eu
Infolinka pro účastníky: +420 222 749 841 | Infolinka pro zájemce o propagaci: +420 737 216 978